Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Alle beloftes op een rijtje. 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product. Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product. Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt. Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je minimaal 1 jaar garantie op je product. Retourneer je product binnen de bedenktermijn van 30 dagen.

Hoe retourneer ik een product?

Meld je retour aan via het online retourformulier. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. Ga naar www.postnl.nl en print je verzendlabel uit. Geef je pakket af bij een postkantoor. Binnen 3 werkdagen na ontvangst staat het geld op jouw rekening! Liever omruilen? Lees hieronder hoe dat werkt.

Mag ik mijn producten retourneren?

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden via het online retourformulier. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Bijvoorbeeld: haal een een mes uit de verpakking en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee snijden of gebruiken. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons dan nemen we contact met je op. Meer weten over terugbetalingen? Dat lees je hier. Ik heb me bedacht of mijn retour is niet meer nodig Fijn dat het probleem is opgelost voor je! Je hoeft je retour niet te annuleren. Je retour vervalt automatisch wanneer je je product niet binnen 14 dagen retour stuurt na het aanmelden.